loading...
فان 20
آخرین ارسال های انجمن
Smilfun بازدید : 22 1394/05/07 نظرات (0)

نخست وزیر و اعضای دولت فیجی در یک دیدار رسمی با سران دولت چین با پوشش هایی عجیب که از سنت های این کشور است ظاهر شدند. این گروه با کت و دامن،کروات و کفش های سنتی خود در این دیدار شرکت کردند.

Smilfun بازدید : 41 1394/05/07 نظرات (0)

تازه ترین عکس او در کنار دخترش آلیا و آلیشا نشان می دهد او زندگی خوب و آرامی در قطر دارد. دژاگه که با قراردادی به ارزش ۵ میلیون پوند گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران شده، می گوید: «عاشق خانواده ام هستم. با تولدو دو دخترم زندگی ما بسیار شیرین تر شده است.»

Smilfun بازدید : 354 1394/05/07 نظرات (0)

اگرچه پخش سریال‌هایی از فرهنگ شرق که مورد علاقه‌ی مخاطبان ایرانی هم هست، می‌تواند به عنوان راهکاری جدی برای مقابله با سریال‌های شبکه‌های ماهواره‌ای مطرح باشد – سریال‌هایی که علاوه بر سطح کیفی نازل با فرهنگ ما نیز همخوانی ندارند – اما کارشناسان هنوز بر این باورند که اختصاص سرمایه و زمان بیشتر به تولیدات داخلی، فرصت را برای آشنایی بیشتر با فرهنگ کشورمان فراهم می‌کند.

Smilfun بازدید : 169 1394/05/05 نظرات (0)
گوهر خیراندیش بازیگر سریال «معمای شاه» درباره نقشش در این مجموعه تاریخی توضیح داد.
 

گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون  با اشاره به بازی در سریال «معمای شاه» گفت: چند پلان از بازی من در سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی باقی مانده است که مربوط به خیابان منیریه قدیم است. البته در این سریال محله و خیابان های قدیم تهران بازسازی شده و خیابان منیریه هم از این امر مستثنی نبوده است.

 

در ادامه مطلب با مطالب جذاب سایت همراه  ما باشید ...!

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟